Biežāk uzdotie jautājumi – GROHE Sense

Noplūdes signalizācija

Kā GROHE Sense konstatē noplūdi?

GROHE Sense apakšā atrodas divi apzeltīti kontakti. Ja notiek ūdens noplūde un ūdens savieno abus kontaktus, īssavienojums iedarbina signalizāciju, kas nekavējoties tiek nosūtīta uz lietotni.

Kas notiek, ja GROHE Sense konstatē noplūdi?

Jums un jūsu ārkārtas kontaktpersonām tiek nosūtīts brīdinājuma paziņojums un e-pasts – atkarībā no jūsu paziņojumu iestatījumiem. Ierīce arī sāks mirgot sarkanā krāsā un atskaņot skaņas signālu. Ja lietojat GROHE Sense, skaņas un optiskais signāls izslēgsies pēc 1 stundas un atsāks mirgot un skanēt pēc 23 stundām (katru dienu, līdz izlādēsies baterijas). Sense+ trauksmes signāls darbojas bez pārtraukumiem. Lai izslēgtu ierīces trauksmes signālu, nožāvējiet kontaktus ierīces apakšā ar neplūksnainu drānu.

Kad mans GROHE Sense konstatē noplūdi, trauksmes skaņas signāls neatskan.

Dažos gadījumos var paiet noteikts laiks, līdz ieslēdzas trauksmes skaņas signāls. Neatkarīgi no tā tiks nosūtīts paziņojums uz GROHE ONDUS lietotni, lai brīdinātu jūs pēc iespējas ātrāk.

Temperatūras un mitruma noteikšana

Cik bieži GROHE Sense mēra telpas temperatūru un mitrumu?

Ierīce mēra temperatūru un mitrumu ik pēc 60 minūtēm. Informācija par mitrumu un temperatūru katru dienu tiek saglabāta GROHE ONDUS mākoņkrātuvē.

Ja vēlaties plašāku kontroli, izvēlieties GROHE Sense+. GROHE Sense+ papildus piedāvā iespēju iegūt pašreizējās temperatūras un mitruma līmeņa mērījumus, nospiežot pogu "Atjaunināt tagad" (Trigger Update) lietotnē.

Kāda ir atšķirība starp GROHE Sense un GROHE Sense+?

Abi produkti pastāvīgi mēra temperatūru un mitrumu. GROHE Sense reizi dienā nosūta informāciju par mitrumu un temperatūru uz mākoņkrātuvi. GROHE Sense+ papildus piedāvā iespēju iegūt pašreizējās temperatūras un mitruma līmeņa mērījumus, nospiežot pogu "Atjaunināt tagad" (Trigger Update) lietotnē.

Vai GROHE Sense mēra absolūto vai relatīvo gaisa mitrumu?

GROHE Sense mēra relatīvo gaisa mitrumu. Relatīvais mitrums ir atkarīgs no temperatūras. 100% mitruma līmenis nozīmē, ka gaiss ir maksimāli piesātināts ar ūdeni šajā temperatūrā.

Uzstādīšana

Kur uzstādīt GROHE Sense?

Uzstādiet GROHE Sense jebkur savā mājoklī, kur pastāv noplūdes risks vai kur vēlaties kontrolēt mitrumu.

  • Uzstādiet GROHE Sense pagrabā, jo tur pastāv augsts ūdens radītu bojājumu risks.
  • Uzstādiet to zem izlietnēm, jo tur noplūdes bieži vien pamana pārāk vēlu.
  • Pie veļas mazgājamās mašīnas, lai izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem.
  • Bēniņos, kur turat atvērtus logus vēdināšanai, lai zinātu, ja telpā sāk ieplūst lietus ūdens.

Kā uzstādīt GROHE Sense?

Vispirms lejupielādējiet lietotni Apple Appstore vai Google Play veikalā, reģistrējieties un ievadiet sava mājokļa un telpu datus, ja tas vēl nav izdarīts. Pievienojiet GROHE Sense brīvi izvēlētai telpai, nospiežot + simbolu vai pievienojot to no kataloga. Piešķiriet telpai nosaukumu un aprakstu, ievietojiet 3 AAA baterijas (iekļautas komplektā) un pieslēdziet to WLAN tīklam, izvēloties GROHE Sense SSID un ievadot paroli, kas ir norādīta produkta otrā pusē. Ja produkts jau ir uzstādīts un paroli ir grūti salasīt, nofotografējiet paroli ar zibspuldzi.

Tad novietojiet GROHE Sense uz plakanas virsmas (nemetāliskas/elektrību nevadošas) tā, lai kontakti pieskartos virsmai.

Ko darīt, ja GROHE Sense ir pārāk liels novietošanai vietā, kuru vēlos uzraudzīt?

Mēģiniet izmantot 22506LN0 pagarinātāja komplektu, kurā ietilpst 1,2 m garš pagarinātāja vads. Ar divām skrūvēm piestipriniet pagarināja komplekta pamatni pie sienas. Novietojiet attālās darbības sensoru uz plakanas virsmas (nemetāliskas/elektrību nevadošas) tā, lai kontakti pieskartos virsmai.

Ja vēlaties gan pagarinātāju, gan no elektrotīkla darbināmu produktu, varat arī uzstādīt GROHE Sense+.

Ko darīt, ja jūsu WLAN savienojums ir nestabils vai nav pieejams GROHE Sense uzstādīšanas vietā?

Ir iespējami vairāki risinājumi:

  • Vienmēr varat uzstādīt papildu retranslatoru, kas pastiprina WLAN signālu produkta tuvumā.
  • Ja ir pieejams UTP savienojums, pievienojiet piekļuves punktu vai retranslatoru (parasti var izvēlēties jebkuru no šiem abiem režīmiem) tieši UTP savienojumam.
  • Pēdējā iespēja ir izmantot elektrības vadu produktus. Ar to var uzstādīt vienu elektrības vada savienotāju pie rūtera un vienu pie produkta. Izvēlieties elektrības vadu produktu ar WLAN funkcionalitāti, vai arī būs nepieciešams papildu retranslators/piekļuves punkts.

Ko darīt, ja man neizdodas izveidot savienojumu ar privāto bezvadu tīklu?

1. solis: Pārbaudiet, vai ir pietiekami spēcīgs tīkla signāls.

Var būt radusies problēma ar jūsu bezvadu tīkla pārklājumu. Skatiet dažus iespējamos iemeslus un risinājumus zemāk. Problēmu noteikšanai var būt noderīga bezvadu tīkla pārbaudes lietotne. Mēs iesakām "WiFi analyzer" (lietotnei ir vienāds nosaukums Android un iOS operētājsistēmām).

Iespējamā problēma: Ierīce atrodas pārāk tālu no rūtera.
Pārbaude: Pārbaudiet jūsu bezvadu tīkla darbību, aizejot tālāk nost no rūtera.
Risinājums: Lai atrisinātu šo problēmu, varat uzstādīt vai nu retranslatoru, vai jaunu, jaudīgāku rūteri.

Iespējamā problēma: Tādi šķēršļi kā biezas sienas vājina bezvadu tīkla signālu.
Pārbaude: Pārbaudiet bezvadu tīkla darbību vienā sienas pusē un salīdziniet to ar efektivitāti otrā sienas pusē.
Risinājums: Varat izmantot strāvas līnijas adapterus, kas pārraida bezvadu tīkla signālu pa ēkas esošo elektroinstalāciju.

Iespējamā problēma: Vienuviet pārklājas vairāki bezvadu tīkli. Katrs rūteris automātiski izvēlas un izmanto kanālu. Kanāliem ir numuri no 1 līdz 11. Blīvi apdzīvotās vietās var pārklāties tīkli, kas izmanto vienu un to pašu kanālu.
Pārbaude: Lietotne parādīs, kuri kanāli tiek izmantoti visaktīvāk.
Risinājums: Manuāli nomainiet jūsu rūtera izmantoto kanālu. Izvēlieties kanālu, kas netiek izmantots ļoti intensīvi. Lai noskaidrotu, kā veikt šīs izmaiņas, skatiet rūtera rokasgrāmatu.

Iespējamā problēma: Vienu bezvadu tīklu izmanto pārāk liels ierīču skaits. Tas var palēnināt bezvadu tīkla darbību, it sevišķi, ja lietotāji nepārtraukti veic lejupielādes vai video straumēšanu.
Pārbaude: Lietotne parāda, cik ātrs ir jūsu bezvadu tīkls.
Risinājums: Uzstādiet jaudīgāku rūteri vai izmantojiet bezvadu tīkla rūteri ar režģtīkla funkciju.

2. solis: Ja jūsu bezvadu tīkla pārklājums ir pietiekams, var būt radusies problēma ar rūteri. Lai noskaidrotu, vai tas tā ir, rīkojieties šādi: 

  • Vai lietojat bezvadu tīklu ar 2,4 GHz frekvenci?
    Lai varētu integrēt Sense ierīci bezvadu tīklā, tam ir jādarbojas ar 2,4 GHz frekvenci. Ierīce nedarbosies ar 5,0 GHz frekvenci. Frekvenci var noskaidrot un nomainīt rūtera iestatījumos.
  • Vai jūsu privātais bezvadu tīkls ir aizsargāts ar WPA/WPA2?
    GROHE Sense nedarbojas neaizsargātos bezvadu tīklos. Tam ir nepieciešams bezvadu tīkls, kas ir aizsargāts ar WPA vai WPA2. Tāpēc jūsu privātajam bezvadu tīklam ir jābūt aizsargātam ar vismaz astoņas rakstzīmes garu paroli.
  • Vai ir aktivēta MAC filtrēšana?
    MAC filtrēšana ir metode bezvadu tīklu aizsardzībai. Ja tā ir aktivēta, bezvadu tīkla rūteris atļaus tikai zināmas/reģistrētas ierīces. MAC filtrēšana parasti nav aktivēta pēc noklusējuma. Tā parasti ir jāiestata manuāli. Ja esat aktivējis MAC filtrēšanu, lūdzu, deaktivējiet to vai pievienojiet GROHE Sense MAC adresi sava rūtera sarakstam. Lai noskaidrotu savas GROHE Sense ierīces MAC adresi, lejupielādējiet bezvadu tīkla testēšanas lietotni un uzsāciet ierīces integrēšanas režīmu (zila mirgojoša diode), ievietojot baterijas. Tad pievienojiet ierīci savam viedtālrunim. Lietotne parādīs jūsu ierīces MAC adresi.
  • Vai porti 433 (HTTPS) un 80 (HTTP) ir atvērti?
    Porti ir tīkla pieslēgvietas. Tie ļauj jūsu bezvadu ierīcēm uzturēt sakarus un nodrošina arī citas funkcijas. Lai izveidotu savienojumu starp GROHE Sense un jūsu bezvadu tīklu, ir jābūt atvērtiem portiem 433 un 80. Dažos gadījumos porti ir atvērti pēc noklusējuma. Ja tas tā nav, skatiet rūtera rokasgrāmatu.
  • Vai jūsu rūterim ir aktivēts DHCP?
    DHCP ir sakaru protokols starp ierīcēm un bezvadu tīklu. Tam ir jābūt aktivētam, lai varētu lietot GROHE Sense. DHCP rūteriem parasti ir aktivēts pēc noklusējuma. Lai uzzinātu, kā noskaidrot, vai DHCP ir aktivēts un kā to aktivēt, apmeklējiet vietni: http://www.wikihow.com/Configure-a-Router-to-Use-DHCP
  • Vai rūteris atbalsta IPv4?  
    IPV (interneta protokola versija) ir veids, kā rūteris sazinās ar tam pievienotajām ierīcēm. Ir divas dažādas versijas: IPv4 un IPv6. GROHE Sense ierīce sazinās, izmantojot IPv4, tāpēc arī bezvadu tīkla rūterim ir jāatbalsta IPv4. Vairumā gadījumā rūteri atbalsta gan IPv4, gan IPv6. To var noskaidrot un mainīt rūtera iestatījumos. Process ir aprakstīts šajā vietnē: http://testingfreak.com/change-enabledisable-ipv4-ipv6-computer-windows/

Aparatūra

Cik liels ir GROHE Sense?

GROHE Sense ir ūdens sensors ar 84 mm diametru un 35 mm augstumu.

Pagarinātāja komplekts sastāv no sienas plāksnes ar 84 mm diametru, ir 38 mm augsts kopā ar sensoru, un attālās darbības sensoram ir 10 mm augstuma un 50 mm diametrs. Tam ir 1,2 m pagarinātāja vads.

GROHE Sense+ ir tādi paši izmēri kā GROHE Sense un tāds pats pagarinātāja komplekts ar papildu 0,6 m elektrības vadu.

Vai GROHE Sense ir ūdensdrošs?

GROHE Sense ir aizsargāts pret ūdens šaltīm un šļakstiem (IPX3). Noplūdes gadījumā nekavējoties to izžāvējiet. Ja ierīce ir jātīra, izmantojiet neplūksnainu drānu. Nelietojiet nekādus tīrīšanas līdzekļus.

Ko darīt, ja izlādējas baterijas?

Vai nu nomainiet 3 AAA baterijas, vai, ja vēlaties pastāvīgu instalāciju, iegādājieties GROHE Sense+, ko pievieno pie elektrotīkla bez baterijām.

Biežāk uzdotie jautājumi – GROHE Sense Guard

Cauruļvada plīsuma un noplūdes noteikšana

Kas notiek, ja GROHE Sense Guard nav elektrības?

Lai nodrošinātu dzeramā ūdens pieejamību, elektroenerģijas padeves pārtraukuma gadījumā vārsts paliek atvērts. Arī lietotnē būs redzams, ka sistēma nav pievienota. Protams, kolīdz elektroenerģijas padeve atjaunojas, sistēma ieslēdzas no jauna.

Kas notiek, ja GROHE Sense Guard nav WIFI savienojuma?

GROHE Sense Guard turpina darboties. Tas joprojām konstatēs cauruļvada plīsumu un atslēgs ūdeni. Dati tiks augšupielādēti pēc sakaru atjaunošanas, jo ir pieejama buferatmiņa līdz 30 dienām atkarībā no jūsu patēriņa rakstura. Šādā gadījumā savienojuma diode izgaismosies sarkanā krāsā.

Aparatūra

Kādi savienojumi tiek atbalstīti?

GROHE Sense Guard ir 1” ārējās vītnes savienojums un ¾” ārējās vītnes adapteri. Diametri ir izvēlēti, par pamatu ņemot Eiropā visizplatītākos savienojumus. Ja nepieciešams mazāks savienojums, to vienmēr var atrast pie vietējiem santehnikas piederumu tirgotājiem. Ja jums ir lielāka diametra caurules, vispirms ir vēlams konsultēties ar uzstādītāju, vai GROHE Sense Guard var uzstādīt jūsu mājoklī, lai tas netraucētu nepieciešamo ūdens plūsmu jūsu situācijā. GROHE Sense Guard ir paredzēts vienas ģimenes mājsaimniecībai ar aptuveni 85 l/min maksimālo patēriņu.

Cik garš ir elektrības vads?

70 centimetri. Jūs vienmēr varat iegādāties pagarinātāju elektropreču veikalā. Ir jāizvēlas zemas jaudas 12 V līdzstrāvas vadi ar iekšējo un ārējo savienojumu F 5,5 x 2,1 mm / M 2,1 mm.

Kas ietilpst iepakojumā?

Kastē atradīsiet vienu ūdens kontrolieri ar diviem 3/4" savienojumiem, elektrības spraudni ar vadu un uzstādīšanai nepieciešamo produkta tehnisko informāciju.

Iesakām uzstādīt GROHE Sense Guard uz sienas montāžas komplekta 22501000. Sienas montāžas komplekts nodrošina vienkāršu uzstādīšanu. Iesakām arī pirms un aiz GROHE Sense Guard uzstādīt slēgvārstu, lai būtu vieglāk un ātrāk veikt apkopi, kad tas nepieciešams.

Uzstādīšana

Kā notiek GROHE Sense Guard uzstādīšana?

GROHE iesaka produkta uzstādīšanu uzticēt kvalificētam speciālistam un uzstādīt to pēc iespējas tuvāk ūdens skaitītājam. Nepareiza uzstādīšana var ietekmēt ūdensapgādi visā mājoklī. Vienmēr iepazīstieties ar produktam pievienoto produkta tehnisko informāciju vai tās paplašināto versiju tiešsaistē. Varat ari noskatīties mūsu uzstādīšanas video mūsu mājas lapā vai YouTube vietnē.

Iesakām arī uzstādīt GROHE Sense Guard ar sienas montāžas komplektu 22501000, lai uzstādīšana būtu stabilāka.

Kā savienot GROHE Sense Guard ar GROHE ONDUS lietotni?

Vispirms lejupielādējiet lietotni Apple Appstore Google Play Store veikalā. Reģistrējieties un ievadiet sava mājokļa un telpu datus, ja tas vēl nav izdarīts. Pievienojiet GROHE Sense Guard brīvi izvēlētai telpai, nospiežot + simbolu vai pievienojot Guard to no kataloga. Piešķiriet telpai nosaukumu un aprakstu, pievienojiet GROHE Sense Guard elektrotīklam un pieslēdziet to WLAN tīklam, izvēloties GROHE Sense Guard SSID un ievadot paroli, kas ir norādīta produkta otrā pusē. Ja produkts jau ir uzstādīts un paroli ir grūti salasīt, nofotografējiet paroli ar zibspuldzi.

Ko darīt, ja jūsu WLAN savienojums ir nestabils vai nav pieejams GROHE Sense Guard uzstādīšanas vietā?

Ir iespējami vairāki risinājumi

  • Vienmēr varat uzstādīt papildu retranslatoru, kas pastiprina WLAN signālu produkta tuvumā.
  • Ja ir pieejams UTP savienojums, pievienojiet piekļuves punktu vai retranslatoru (parasti var izvēlēties jebkuru no šiem abiem režīmiem) tieši UTP savienojumam.
  • Pēdējā iespēja ir izmantot elektrības vadu produktus. Ar to var uzstādīt vienu elektrības vada savienotāju pie rūtera un vienu pie produkta. Izvēlieties elektrības vadu produktu ar WLAN funkcionalitāti, vai arī būs nepieciešams papildu retranslators/piekļuves punkts.

Drošība

Vai ļaunprātīgs hakeris var atslēgt manu ūdensapgādi?

GROHE dara visu iespējamo, lai mūsu produktu lietošana būtu uzticama un droša. Tāpēc mēs izmantojam visjaunākos drošības pasākumus, lai nepieļautu nesankcionētu mūsu ierīču lietošanu un datu un privātuma pārkāpumus. Kad nepieciešams, GROHE arī publicē aparātprogrammatūras atjauninājumus, piedāvājot tos ar lietotnes starpniecību. Ja hakeri ielaužas sistēmā, lai būtu pieejams ūdens, ir vienkārši jāatvieno rozete no elektrotīkla. Tad vēlāk arī varat veikt atjaunināt aparātprogrammatūru, kad kļūst pieejams atjauninājums.