KAS MĒS ESAM

PAR GROHE

GROHE ir viens no pasaulē vadošajiem zīmoliem, kas piedāvā visaptverošu risinājumus vannasistabai un virtuvei. Kopš 2014. gada GROHE ir viens no inovatīvu ūdens un mājokļa produktu ražotāju grupas LIXIL zīmoliem. Lai spētu piedāvāt “Pure Freude an Wasser”, katra produkta pamatā ir zīmola vērtības – kvalitāte, tehnoloģija, dizains un ilgtspēja.

Zīmols, kas sastāv no GROHE QuickFix, GROHE Professional un prestižā GROHE SPA apakšzīmoliem, piedāvā produktu risinājumus un pakalpojumus labākai dzīvei. Katrs no tiem ir pielāgots GROHE profesionālo biznesa partneru un to atšķirīgo mērķauditoriju konkrētajām vajadzībām.

Zīmola pamata kompetence ir ūdens, un tas palīdz īstenot LIXIL ietekmes uz vidi stratēģiju, saudzīgi izmantojot resursus visā piegādes ķēdē no CO2 neitrālas* ražošanas un izvairīšanās no liekas plastmasas izmantošanas produktu iepakojumā līdz pat ūdeni un enerģiju taupošām produktu tehnoloģijām, piemēram, GROHE Everstream dušai ar ūdens recirkulāciju. Pateicoties GROHE X hibrīdveida komunikācijas ekosistēmai, zīmols ievieš nozarē jaunas tendences. Zīmols vieno cilvēkus gan digitālajā zīmola pieredzes centrā, gan klātienē, kā arī apvienojot šos abus veidus GROHE X zīmola un komunikācijas pieredzes centrā Hemerā Vācijā, un pat esot ceļā ar GROHE X Motion kravas automašīnām, tā palīdzot īstenot LIXIL mērķi – “lai labāks mājoklis kļūst par realitāti visiem un visur”.

*ietver CO2 kompensācijas projektus; lasiet vairāk: grohe-x.com/sustainability

PAR LIXIL

LIXIL (Tokijas fondu biržas kods 5938) ražo inovatīvus ūdens un mājokļa produktus, kas sniedz risinājumus reālām ikdienas problēmām un palīdz padarīt labākus mājokļus par realitāti visiem un visur. Balstoties uz japāņu tradīcijām, mēs radām pasaules līmeņa tehnoloģijas un inovācijas augstvērtīgiem produktiem, kas pārveido mājokli. Taču vēl LIXIL atšķiras ar to, kā mēs to darām – ar pārdomātu dizainu, saimniecisku domāšanu un apņemšanos uzlabot pieejamību ikvienam un veicināt ilgtspējīgu uzņēmējdarbības izaugsmi. Mūsu pieeju atspoguļo nozarē vadošie zīmoli, tostarp INAX, GROHE, American Standard un TOSTEM. Aptuveni 55 000 kolēģu vairāk nekā 150 valstīs ar lepnumu izgatavo produktus, kas kļūst par ikdienas dzīves sastāvdaļu vairāk nekā miljardam cilvēku. Uzziniet vairāk: www.lixil.com

MŪSU ZĪMOLA VĒRTĪBAS

Kvalitāte, tehnoloģija, dizains un ilgtspēja. Četras zīmola vērtības, kas atspoguļo mūsu apņemšanos radīt neatkārtojamas sajūtas. Mēs izvirzām ārkārtīgi augstus standartus, lai jūs izjustu atšķirību katru reizi, kad atverat GROHE jaucējkrānu vai ieejat GROHE dušā.

KVALITĀTE

KVALITĀTE

Lai apmierinātu pieprasījumu visā pasaulē, LIXIL globālajā tīklā ietilpst 79 rūpnīcas desmit reģionos. No tām piecas ražotnes trīs valstīs ražo GROHE zīmola produkciju. Visās rūpnīcās ir vienādi kvalitātes standarti un procesi, un tās atbilst visstingrākajām ražošanas kvalitātes un funkcionalitātes prasībām.
Ražošanas tīkls atbalsta GROHE nemitīgās produktu inovācijas un ir gatavs vissarežģītākajiem ražošanas procesiem augsti tehnoloģiskā vidē.
Organizācija lepojas ar to, ka vairāk nekā 90% no ražošanas procesa – no izejmateriālu sagādes līdz gatavo ražojumu piegādei – tiek veikts pašu spēkiem. Tas ietver arī pašu ražotos GROHE kārtridžus, kas ir katra jaucējkrāna galvenā sastāvdaļa un piešķir tiem ilgmūžību un GROHE raksturīgās unikālās lietošanas īpašības. Apvienojumā ar saskaņotiem procesiem katra ražotne nodrošina visaugstāko kvalitāti un klientu apmierinātību.

TEHNOLOĢIJAS

TEHNOLOĢIJAS

Jau kopš uzņēmuma dibināšanas pirms 80 gadiem GROHE ir bijis vannasistabas un virtuves inovāciju pionieris.
Viens no produktiem ir pats pirmais “termostats cilvēkiem” 1956. gadā, un GROHE dzeramās ūdens sistēmas, kas ļāva atteikties no plastmasas pudelēm 2009. gadā, un pirmie ar 3D drukas tehnoloģiju izgatavotie metāla jaucējkrāni 2019. gadā. Rūpējoties par klientu vajadzībām, GROHE piedāvā ilgtspējīgus produktu risinājumus, kas uzlabo dzīvi un sniedz klientiem papildu vērtību.
Visu GROHE produktu saknes joprojām ir meklējamas Zauerlandes reģionā Vācijā. 2018. gadā atklātais izpētes un attīstības centrs Hemerē Vācijā izmanto vismodernākās tehnoloģijas, ļaujot atklāt arvien jaunas iespēju robežas.
Laboratorija Hemerē ir pirmā santehnikas nozares izstrādes laboratorija, kas saņēmusi Vācijas akreditācijas iestādes DAkkS akreditāciju santehnikas produktu testēšanai.
Akreditācija saīsina laiku no produkta izstrādes līdz nonākšanai tirgū, jo jauno produktu sertifikācija notiek paša uzņēmuma laboratorijā saskaņā ar neatkarīgām testēšanas procedūrām.

DIZAINS

DIZAINS

Leģendāro zīmolu unikālās īpašības tiek radītas LIXIL globālās dizaina komandas sešās galvenajās dizaina studijās - Tokijā, Tokonamē, Ņujorkā, Londonā, Diseldorfā un Singapūrā, balstoties uz rūpīgu tendenču un klientu vēlmju analīzi. Apvienojot šo pieredzē balstīto dizaina pieeju ar LIXIL modernajām tehnoloģijām, zīmols izstrādā vērtīgus produktus, kam ir vērtība reālās dzīves situācijās un daudzu cilvēku ikdienā visā pasaulē. GROHE zīmola komanda Diseldorfā rūpējas par to, lai katrs GROHE produkts pildītu šo solījumu.

ILGTSPĒJA

ILGTSPĒJA

GROHE pamata kompetence ir ūdens, un tas palīdz īstenot LIXIL ietekmes uz vidi stratēģiju, saudzīgi izmantojot resursus visā piegādes ķēdē no CO2 neitrālas* ražošanas un izvairīšanās no liekas plastmasas izmantošanas produktu iepakojumā līdz pat ūdeni un enerģiju taupošām produktu tehnoloģijām, piemēram, GROHE Everstream dušai ar ūdens recirkulāciju. Tiecoties pēc visaugstākā līmeņa ilgtspējas jau 20 gadu garumā, GROHE nemitīgi piekopj visaptveroši ilgtspējīgu pieeju, kas vienādā mērā aptver darbiniekus, piegādātājus, klientus, procesus, produktus un sociālo atbildību.

*ietver CO2 kompensācijas projektus; lasiet vairāk: grohe-x.com/sustainability

Uzziniet vairāk par to, cik ļoti mums rūp ūdens, un atklājiet vairāk par dizaina, ilgtspējas, kvalitātes un tehnoloģiju jomām mūsu GROHE X digitālās pieredzes centrā.